Fredag 20 februari 09.



Denna dagen gick jag upp vid 11-tiden ungefär. Började städa mitt rum, och det slutade med att jag dammsugade hela huset medan syrran dammade och tvättade golv. nice! Efter det gick jag in i duschen, sen kom kim till mig & vi började fixa oss. Jag är såklart sjukt glad för när jag var på ansiktsbehandling i tisdags fick jag en hel påse smink av henne som hon inte använde längre! Så denna kvällen blev det prova massa trevligt nytt smink =)!

Lockade hela Kims hår, och det blev SNYGGT! Annars hade jag mest ångest för vad jag skulle ha på mig denna kvällen, men till slut övertalade Kim mig att ha min svart/lila volangklänning som jag sydde i torsdags. Så klänningen med ett par svarta strumpbyxor och svarta söta stövletter blev min outfit!
Vi åkte sedan till limhamn där vi hade en väldigt trevlig kväll hos Ebba med Lidia, Lowe, Joel. Blev tyvärr lite sent när vi skulle hem, och vi dessutom missade bussen i Limhamn..... Men vi sprang över gustav för att hinna med 6an som dessvärre bara gick 2 gånger i timmen. FLYT säger jag bara! Tack för kvällen! :)

TJINGELING!


Här är den Svart/Lila volangklänningen med både den lila rosen på vänster sida och den svarta rosetten på höger. Tog mig ungefär 4 timmar att sy denna. :)


Kommentarer
Kim dahlbeck

Jag älskar den klännningen och jag tycker du ska sy kläder oftare :D!

2009-02-22 @ 17:17:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0