Usch...


Ja USCH! Jag har fått en allergisk reaktion på en hudkräm från The Body Shop.. Inte så kul faktiskt, speciellt inte när utslagen är i ansiktet? haha.. OTUR?
Tyvärr så står det inte på burken vad den innehåller, men råder er som är känsliga mot sånt här att inte använda The Body Shops "Body Butter Olive"..

Är det någons som har haft något snarlikt eller vet vad man ska göra åt det eller när det brukar försvinna? Isåfall får ni GÄRNA berätta för mig!

Har ett foto på min haka hur det ser ut.. Och tänk er det över hela ansiktet... Det gör inte speciellt ont, utan kliar lite och känns mer stelt liksom. Det är som små knotterbulor och rodnader.

Här är det jag använde..


och såhär blev det




Kommentarer
Linne

eh det e bara som du fryser ju. dåligt att skylla d på krämen.

2009-12-21 @ 16:04:18
jess

har också haft det, rör det inte och klia på det för då blir det mer! tagit ca 1 vecka innan det försvunnit på mig ;P

2009-12-22 @ 14:26:16
URL: http://minilamm.blogg.se/
annika

men snälla söta fräken du får inte ha bodylotion i ansiktet det är en fet kräm och man kan få utslag behöver du en ansikts kräm ska jag fixa en till dig ..... du är så söt kram

2009-12-25 @ 21:20:29
Vanja

testa sova med ett lager av idominsalva under natten. Jag har också fått utslag av krämer och det var det jag gjorde =)

2009-12-27 @ 18:57:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0