Nu lider kvällen mot sitt slut


Nu blir det dags för mig att gå och lägga mig. Imorgon ska jag träna från 10 till 12, och efter det ska jag upp till stan en liten runda och leta efter lite accessoarer jag ska ha på julafton och på nyår. Annars så har jag bara tagit det lugnt idag, kollade på Snygg, Sexig, Singel på 1an för en stund sedan. Haha! Den är verkligen rolig, och det är ju en film man har sett verkligen hundra gånger!

Tänkte även visa mitt missnöje för COP15. Varför skicka världens ledare till ett ställe när det ändå misslyckas? Det har kostat flera miljarder med ALLAS resor till Köpenhamn och dessutom med FLYG. Det ska vara ett klimatmöte, - Smart tänkt? Gör det isåfall på ett mer hållbart sätt där miljön inte tar skada.

& tänk på att släcka alla lampor, inklusive datorskärmen och på tvn, så de inte står på standby! Vi vill gärna behålla vår värld med en hållbar utveckling.

Kan du inte förändra de stora sakerna, förändra de små!

Godnatt ♥




Kommentarer
Linne

kan du inte förändra de stora sakerna, varför förändra då?

2009-12-21 @ 16:06:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0