I ♥ SALE


Självklart är det mellandagsrea och själv var jag på Nova Lund och hittade ett par saker. Även om det var mycket rea, så var det mesta av det jag köpte INTE på rea.. Tror inte jag brukar hitta så mycket på rean egentligen, ibland hittar man säkert ett och annat fynd, men det har jag inte hittat ännu!

Ett tips är annars att man kollar mycket på rean på internet, där finns det egentligen mycket mer än vad det finns i butikerna, och speciellt på affärer som ginatricot och h&m, där jag tycker det är JOBBIGT att gå in i när det är sjukt mycket folk och alla trängs liksom. Så tummen upp för internetbutiker, inte bara för det utan även för att utbudet är MYCKET större! :)

Hoppas ni har gått mycket i affärer och hittat massa fynd!

En del av sakerna jag köpte på Nova.






  pusss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0