16/12

Då är det 8 dagar kvar till julafton.. Igårkväll satt jag och skrev rim på alla julklappar jag ska ge bort. Kul! haha. Nu sitter jag i skolan och ska snart ha idrott, lite betygsnack och sånt är aldrig fel. Speciellt inte när vi har en ny idrottslärare... Dock gillade jag min förra VÄLDIGT mycket så det är lite surt att vi inte kunde ha kvar henne.
Förövrigt så har jag haft betygsnack i de flesta ämnena nu, fast betyget kommer ju inte förrän i sommar så jag har ju lite tid att förbättra mig så mycket det går!

Har tänkt lite kring mina framtidsplaner.. Vad ska jag göra efter gymnasiet?
Journalistik-utbildning?
Textil, Mode-design-utbildning i Borås?
Författare?
Politiker?
Voluntärarbete?
Välgörenhetsarbete?
Det finns många vägar....... vilken ska man välja och hur ska man tänka?





här kommer ett par bilder från när jag var i Berlin!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0