11/12

Förresten så tänkte jag bara nämna att jag och wille har varit tillsammans i 9 månader igår!
Idag har jag varit i skolan mestadels av dagen, skrivit klart min uppsats om folkmord, vilket totalt blev 7 handskrivna sidor. Ganska jobbigt tema nu inpå hösten, men nu är det äntligen slut! Sista provet innan loven är på torsdag nästa vecka - i filosofi(väldigt flummigt). Gick i stan med mamma sen efter skolan, har kollat upp lite kläder, smink och så som jag önskar mig i julklapp. Nu ska jag snart iväg till wille och se idolfinalen! Vem jag tycker ska vinna? - Svårt beslut.. men Erik har allt som en stjärna ska ha.. Calle är lite lugnare men är också bra.. må bäste man vinna! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0