Yesterday, was MY day!

Ja, igår fyllde jag då 17 år och jag fick en massa gratulationer och presenter! :) Frukost på sängen och sedan blev det skolan. På kvällen åt vi på restauran, min familj och wille. Sedan cyklade jag och wille hem till honom för vi skulle inom där innan vi skulle ner till ettornas inspark.. men dit hade polisen kommit så vi sket i det.. (vilket vi inte skulle gjort för det var ordnat en överraskning för mig där som jag inte visste om.... ) Var en stund på Willes storasystrars kräftskiva hos dom, sedan åkte vi hem till Ebba och chillade där tills halv 2 tiden innan vi stack hem till wille igen.

Imorse var jag i stan en stund med wille och tobbe, köpte lite skolsaker, strumpbyxor, 2 koftor varav en härligt stickad och lite sånt. Efter det cyklade jag hem och har pluggat en liten stund nu. Får lägga mig tidigt också.. samling till match imorgon kl 9....
Nattinatti!

Fick världens snyggaste födelsedagspresent av min älskling:
Ring från Kum Kum

och sen fick jag världens skönaste jacka av mina föräldrar:


+ massa annat!




Kommentarer
tess

Gud va mysig jackan såg ut!

Du vet inte vart dom köpt den?

jätte fin blogg btw :)

2009-09-07 @ 12:24:03
URL: http://ntess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0