sommarchansen final idag!


Härligt väder och jag &kimsan cyklade upp till pildammarna för att se finalen i Sommarchansen. Det var riktigt bra och vi satt typ på scenen, vi var där ändå 1,5 timme före det började och det var fullt nästan överallt. Men vi hittade dem perfekta platserna! :D Bilder kommer imorgon - håll utkik! Det var allt ifrån visor till Kizz-låtar, och det var RIKTIGT grymma talanger. Vann gjorde en tjej som sjöng Hurt av Christina Aguliera, och man blev tårögd så bra hon sjöng!
Nu ska jag snart lägga mig, sista jobbdagen imorgon! WOHO! :)

Här får ni ett litet klipp sålänge från min konfirmation 070707, där jag sjöng i kyrkan. dvs väldigt längesedan.




Kommentarer
Anonym

gud vad gullig röst du har Sofie! Skitbra på piano med såg jag på youtube! :)

2009-08-07 @ 16:31:00
URL: http://ershaagen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0