Solo-tidning i brevlådan + sista jobbdagen!

Kan det bli bättre? Svar: Nej...
En underbart härlig dag där jag slutade på jobbet och tog det lugnt i solen på eftermiddagen här hemma. Passade på att läsa Solo-tidningen som kom idag! Det förgyller hela min dag! Fick två nagellack med i tidningen också, och de var skitsnygga så jag satte mig och målade alla naglar samtidigt. :)

Imorgon ska det också vara JÄTTEvarmt, så det blir stranden för min del. Vi hörs senare ikväll! Kommer nog få lite bilder från gårdagen hoppas jag.. :)

Passar på att tacka för alla kommentarer, det är mycket roligare att uppdatera då! :)







Kommentarer
jadåå

din söte fan:)

2009-08-07 @ 22:19:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0