Längre kväll än väntat!

Jag blev SUPERstressad innan jag skulle ta bussen igår med Kimsan till stan, så jag glömde hälften av allt jag skulle ha med mig.. Men kvällen blev bra, vi började på EspressoHouse vid Storgatan och snackade en massa som hade hänt i somras. Vidare till kanalen och där satt vi också en bra stund och diskuterade Matildas piercing bla.. Det var också där vi bestämde lite angående faddergrejen som vi egentligen hade träffats för att diskutera om. Men sedan gick vi vidare till BK och var där en stund, sen blev det ännu ett Espresso House, men då på Lilla torg istället. Härlig kväll och sen följde vi kim till bilen och sedan följde jag och lidia matilda till centralen, och sen promenerade vi hem tillsammans till fridhem. Väldigt härligt var det! Ganska mycket gossip kom upp, men det gillar vi! =D

Nu har jag precis kommit hem från wille, sov där inatt och han stack på match imorse, så jag orkade inte riktigt vara kvar där. Bättre att sticka hem och göra något vettigt, som te.x. städa mitt rum (som definitivt behövs....)

Nu sitter jag här med en god milkshake och väntar på att jag ska ta tag i mitt städande...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0