Hur besviken kan man bli?

Malmöfestivalen 09 - skulle vara väldigt bra. Dock är det mesta flyttat till FolketsPark, vi får se hur bra det blir. Kanske bättre än man tänkt sig.. Annars är jag SJUKT besviken på att dem inte har speciellt bra band som ska uppträda. Varje år innan har jag fått vara där nästan varje kväll för det är folk man vill se uppträda - men i år? vad händer? Jag blir aningen besvärad över hur nästa år ska se ut... ?
Lördag och Onsdag är bokade för mig iallafall. Resten får vi väl se.. Och jag som var där ALLA dagar förra året?

Dessutom känns det lite överskattat nu med, dvs allt folk och att det blir otroligt stökigt där på kvällarna. Jovisst, det är ju kul att folk från hela skåne tar sig ner för att samlas på en plats i Malmö. Där kan jag se det positiva med flytten till Folkets Park. Att allting blir mer utspritt och jag hoppas det inte blir lika stökigt. Ett plus för bussarna som sätter in fler festivalbussar! tack och lov! galet mycket folk förra året.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0