Har inte skrivit på hela dagen...

Har varit hemma hos Wille och myst hela dagen.. härligt att kunna ligga kvar i sängen och bara ta det lugnt nu. Det är en sak jag verkligen har längtat efter när jag jobbade! Blev lite dryg fest igår, så vi stack hem ganska tidigt och Tobbe stack inom BK och köpte cheesburgare innan Nickan kom och hämtade oss. Jag var sååå jävla trött att jag somnade direkt när vi kom hem. Stack från honom vid 4 tiden och när jag kom hem var det snabba ryck för att hinna till träningen. Nu har jag kollat på CSI och Ett herrans liv för jag älskar dem programmen! :D Sen såg jag även en liten bit av Lotta på Liseberg, där KIM OCH RUDIS var med i tv, BALL! :D
Nu ska jag snart lägga mig.. Imorgon ska jag till stan vid 1 och möta upp Christian för att träffas och prata lite.
tjingelingis!
MINA HJÄLTAR DOM HÄR! :)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0