Efter en härlig dag på stranden!

Legat på stranden i Höllviken idag. Härligt men det blåste ganska mycket.. Kom hem nyss och har satt igång och färgat min utväxt själv. Så jag har stått framför två speglar och satt hårfärg på hela utväxten nu. Hoppas det blir bra.. haha :)
Lite senare idag, dvs och exakt en timme. Så tar jag och Kimsan bussen upp till stan och möter Matilda och Lidia, där vi ska planera en massa till fadderprojektet vi är med i. Efter det åker jag hem till min älskling och sover där. Imorgon ska det också vara fint väder så då ligger jag nog och steker i hans trädgård :).


Nu ska jag gå och laga lite mat!
PUSS



Kommentarer
Kim

Det blev mer av annat snack än om faddergrejen :P men vi hade super trevligt! jag gillar din nya design och jag vill att du fixar min om du vill (a)?! :D

2009-08-09 @ 11:17:38
URL: http://kimdahlbeck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0