Antingen eller....

Jag har tråkigt och ni får lära känna mig mer. :)

Antingen eller:

Vanilj eller Choklad
Hund eller Katt
Rosa eller Lila
Tv eller Dator
Hockey eller Fotboll
Bad eller Dusch
Svart eller Vitt
Långt hår eller Kort hår
Jordgubb eller Hallon
Höst eller Vår
Jeans eller Leggings
Jul eller Påsk
Bil eller Buss
Asien eller Afrika
Hav eller Sjö
Christina Aguilera eller Britney Spears
Lång eller Kort
Plugga
eller Arbeta
Kött eller Fisk
Komedi eller Action
Family Guy eller Simpsons
Gina Tricot eller H&M
Singel eller Förhållande
Glass eller Godis
Storstan eller Landet
Desperate Houswifes eller Sex and the city
Förfest eller Efterfest
Förrätt eller Efterätt
Kebab
eller Falafel
Kramas eller Pussas
Mc Donalds eller Burger King
Kjol eller Shorts
Zlatan eller Henke
Brun utan sol eller Solarium
Planering
eller Spontanitet
Sola eller Bada


Jag och Lidia



Kommentarer
Linne

sex and the city före desperate housewives kom igen sofie skärpning! och hur du kan ha efterfest före förfest e ett mysterium. så d e så =) haha uttråkad som fan så hitta jag in här. trevligt värre ;) kram

2009-08-12 @ 13:21:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0