7/1 Spänd och hoppfull!

Den stora dagen börjar närma sig med stormsteg, nu är det bara 10 dagar kvar! Spännande på hur allting kommer bli! Idag hade jag två provningar som båda faktiskt gick superbra! Det känns jätteroligt att göra sånt här "på riktigt" liksom.. Det som man har drömt om så himla länge. Dessutom så började vi så smått att även fotografera lite i studion, ååh jag hade kunnat spendera hela dagen där inne! Men självklart har jag saker att sy också för det sista plagget är ju inte klart ännu. Annars så finns det så himla mycket att tänka på när det gäller uttrycket i bilder; hur känslans helhet av personen och plaggen ska förmedlas. Får hoppas att jag kommer fram till något som jag känner mig nöjd med..?
Var faktiskt hemma redan vid kl 19 idag, enbart för att jag skulle kunna laga en riktig middag och få pusta ut lite. Nu har jag ätit upp, diskat och tagit det lugnt ett tag så det blir dags för lite jobb igen. Natten är ju bara ung.

I studion


PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0