2/11 Söndag ♥


Veckan och helgen har gått så himla fort! I vårt projekt i skolan håller jag på med mitt skissarbete och har dessutom börjat lite smått med illustrator där jag försöker få till fina plaggskisser/skoskisser. Tycker det går bra änsålänge iallafall! :)

I fredagskväll kom Robin hit och vi åt middag tillsammans och såg på Idol. Så himla mysigt att få träffa honom igen efter 12 (!) dagar utan varandra. På lördagen lagade jag svampmackor till frukost och sen körde vi till Göteborg för att gå på Kungsbacka Freeport Outlet! Jag köpte ett par Nike-skor och Robin köpte två par och ett par jeans. Vi åt lunch där och sedan körde vi vidare till Ullared för att köpa en del smågrejer och så. Så sjukt mycket folk där inne när vi kom dit. Men vi tog vars en korg och gick snabbt genom varuhuset och plockade på oss det vi skulle ha. Efter 30 min ställde vi oss i kön till kassan som också tog 30 minuter..... Men väl ute så var det dags att köra hem till Borås igen. Supermysig dag och på kvällen såg vi på Så mycket bättre och sen satte vi på en film. Lite tråkigt att tiden går så fort på helgen när man ses... Imorse gick vi upp och lagade gröt till frukost, och sen fick jag visa mina frisörtalanger och klippa Robins hår haha. Första gången någonsin jag klipper en kille, jag är ju inte ens frisör.. men det gick ju faktiskt bra :)

När vi sagt hejdå till varandra, (något som är minst lika jobbigt varje gång) så körde Robin hem mot Malmö igen. Jag bytte om till träningskläder och stack till gymmet för att få tankarna på annat håll än att jag faktiskt ska vara ensam i 5 dagar till innan vi ses nästa gång. Efter en snabb solning och 1 timmes intervaller på löpbandet så gick jag hem och duschade. Nu har jag precis ätit och sitter och kollar på film som går på tvn.. 
Nu är jag typ nästan sugen på att gå och lägga mig i sängen men klockan är bara halv 6 haha! Jag blir så förvirrad av att det blir mörkt ute så tidigt!

Nu har jag 5 dagars skola framför mig, och sen ska jag äntligen få köra hem till min älskling och stanna över helgen. Saknar honom redan.....
 

 


 

/Sofie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0