19/3 I lose myself

Sitter och mumsar i mig vit choklad som blev över från min bakning i helgen samtidigt som jag arbetar en massa med att göra plaggskisser i Adobe Illustrator. På fredag ska jag ha gjort en kollektion i plaggskisser där som jag kan skicka in och åååh det tar sån tid att göra.. Hade hellre suttit och broderat massa pärlor, för det måste jag ändå göra till min inlämning av kläderna om en vecka.
Hade en lång, men effektiv dag i skolan idag. Har kommit framåt med mina byxor, men jag överdriver inte när jag säger att jag borde sitta och brodera pärlor dygnet runt nu för att bli klar i tid. Aja, wish me luck! Det blir nog inte så mycket nöje i helgen helt enkelt... Men det kanske inte gjorde något eftersom helgen som gick var så himla myspys! Hängde med massa vänner, såg filmer, bakade, fikade, spelade spel och drack en massa te. Dessutom spelas One republic - i lose myself konstant i mina hörlurar just nu - fint är det.


Stövlar - Hunter, Jeans - H&M, Topp - Bikbok, Halsband - Bikbok,
Skinnjacka - Zara, Solglasögon - Rayban 


Här är mina Chanel-cupcakes jag bakade i helgen. Mumsfilibaba!

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0