28/1 Sunny, snowy days.

Livet går framåt som vanligt. Jag är i skolan, tränar, äter, ser på film, sover. - Inget speciellt liv här inte! Försöker väl fixa till en resa till stockholm inom den närmsta månaden, och hoppas på att få hänga lite med fina vänner ett tag. Annars är det väl en hemresa till Malmö planerad under påskhelgen, vilket nog också kommer vara den enda hemresan jag lär ha fram tills jag slutar här i Umeå. Men vet att jag kommer få ett besök hit under våren, och det är också efterlängtat :) 

Förövrigt så är det nog dags att söka lite jobb nu i Malmö från och med att jag kommer hem i juni. Så vet ni något nice ställe som skulle vilja anställa en gryyyyyymt trevlig tjej som mig så kan ni ju hojta till! :D hihi. och ja, bilden nedan visar mitt rätta jag.... hehe 



Var och fixade naglarna hos nageltjejen idag. Underbart knallrosa glitter... hahaha jag blev övertalad att för hundrade gången inte göra en fransk manikyr igen. Så nu får jag väl prova detta i några veckor :) SJUKT KUL!

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0