8/2 Dagdrömmer mig bort ett tag

Har inte kommit längre idag än upp från sängen, till kylskåpet och tillbaka till sängen igen. För här sitter jag och googlar efter en massa potentiella resmål. Ja jo, jag borde ju besöka Dubai. Sen skulle jag ju vilja åka till Maldiverna. Indien hade inte suttit fel heller. Brasilien kanske. Australien, whats up? 

Men istället vet jag innerst inne att jag BORDE åka till skolan och göra något vettigt. Skyller på att jag vilar upp mig efter mitt hårda träningspass igår...
Var tydligen bjuden på 2 fester imorgon iallafall. Hahaha jag menar, hur stor är chansen av ALLA jag känner här i Umeå att dem väljer samma lördag? Aja, väljer nog att ta mig till en inflyttningsfest och sen får vi se vad som händer. Och ja just det, behöver kanske någonting att ha på mig.. - Okej, jag får väl sy mig en blus då.

Förresten så hade vi introduktionen till vår nästa designuppgift i skolan igår. Så på måndag tänkte jag starta igång på riktigt och kanske berätta lite mer vad jag tänker göra :)



Hihi och kolla så fin min mobil är nu. Har ändrat utseende på apparnas genvägar med hjälp av en annan app. Pilligt, men roligt! hihi



PUSS!


Kommentarer
Victoria

Vad heter appen? :)

2013-02-12 @ 10:23:43
Anonym

vill också veta vad appen heter!!

Svar: CocoPPa!
Sofie Forsberg

2013-03-02 @ 18:42:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0