25/2 Stockholm

Tog en ganska oplanerad lite spontan resa ner till Stockholm i torsdagskväll. Åkte direkt till flygplatsen från skolan och var väl framme ganska sent på kvällen. Men har verkligen haft en riktigt mysig helg! Som vanligt när jag åker till Stockholm på korta visiter så blir dem fullspäckade med fikor, lunchar, middagar och festkvällar tillsammans med olika vänner. Kanske blev lite stressat emellanåt, men det var det värt! Ätit supergod mat iallafall och spenderat tid med otroligt fina vänner. Det blir riktig kvalitetstid alltså när man bara är där så kort tid!
Kom tillbaka till Umeå kl 06 imorse och stannade på skolan eftersom vi ändå skulle ha lektioner hela dagen. Men med 2 timmars sömn är det inte sååå himla lätt att koncentrera sig, det lovar jag. hihi men supergulliga Ronja mötte mig redan vid 6 på skolan och tog med sig massa saker så vi kunde göra mysfrukost när vi ändå var totalt ensamma på hela skolan. 

Nu är jag tillbaka i mina rutiner efter en minisemester till huvudstaden, så skola, träning och lite mer sy-stress står på mitt schema hädanefter.
och så lite bilder från helgen.. hihi

Soligt söndagsmys!

Hängde lite på Umeå airport.

Sturecompagniet i lördags.


Mysfrukosten imorse,

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0