4/9 Första riktiga skoldagen

Började skolan på riktigt idag och det var verkligen superkul! Trots att jag får gå upp ganska tidigt och ta bussen såklart.. Men det är sköna människor i klassen. Man kan väl säga att vi är en otroligt konstig blandning av personer och stilar. Jag är jätteglad över att jag åkte hit just nu, kursen är jättekreativ och jag bara älskar det!
Idag fick vi uppgiften att gå ut i naturen och leta efter material att använda för att göra 2 olika outfits. Självklart tar man det man hittar(det vill säga väldigt mycket höstfärger) och inspirationen kommer inte förrän man sätter sig ner och verkligen börjar prova hur allt ser ut tillsammans. 

Då började vi med att skissa och jag tog såklart damkläder och skissade ihop två tjejer på STORA papper som jag kunde använda.
Här är mitt resultat!

Använde tillbehör: Nål, tråd, lim.






PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0