3/9 Börjat komma till rättta

Då har jag äntligen börjat komma till rätta i min lilla boning. Det är verkligen jättemysigt, lite kallt dock men det löser jag med massa mysiga värmeljus och filtar! Blir nog bättre när fjärrvärmen sätts på i oktober någon gång. Jag har iallafall gjort alla de vuxna sakerna som man gör när man bor själv, storhandla, städa, diska, tvätta och plocka undan. Visst är det ändå lite underbart att bara behöva ta hand om sig själv och göra som man själv vill när man själv vill göra det. Kokar ägg kl 22 på kvällen och äter middag kl 2 på dagen. Underbart helt enkelt! Man behöver inte ta hänsyn till något eller någon och man är helt oberoende av andra!

Fast så finns ju nackdelen.... Ensam? Nja, snarare RIKTIGT SJUKT ENSAM. Man kan väl inte vänta sig något annat när man flyttar till en stad 125 mil bort och egentligen inte känner en kotte. Men att gå och lägga sig ensam bland knakande väggar och och gnisslande dörrar är inte så kul som det kanske låter. Men vilken tur jag haft som har en så omtänksam syssling som jag kan spendera lite tid med! :) Kul att lära känna någon man är släkt med som man aldrig träffat förut heller!

Här är lite små bilder på min finfina lilla källarlägenhet.


Här kommer senare min symaskin stå som kommer med posten om några dagar!




Hall


Sovrum


Bastu


Myyyyys.


PUSS! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0