9/12 Andra advent

Har haft mysiga dagar med en inneboende här hihi! Blev klar med en topp igår till kollektionen, så nu är det 2 plagg gjorda iallafall, men om jag får till det så blir det nog några klänningar till! :) Vi har lagat god mat, sett massa avsnitt julkalender och tränat. Idag väntar pepparkaksbak och glöggdrickande med fina vänner i min söta lilla lägenhet. Så himla perfekt till andra advent och så julmusik och pepp till tusen! 
 

Liten sneakpeak på toppen jag gjorde klart till kollektionen, man kan säga att det är en liten överraskning på baksidan haha ;) Men iallafall så är detta nog det enda plagget ni får en sneakpeak på innan visningen. Nu måste jag hålla mig inne med bilder! SVÅRT! :)


och en bild på mina fina vinternaglar som ska hålla över jul och nyår! hihi

SNÖPUSS!


Kommentarer
Löjtnant

Det var en väldigt snygg topp det där! :)

2012-12-09 @ 15:15:49
Mamma

Riktigt cool topp Sofie, och snygga naglar. Är så nyfiken på hela din kollektion....men ,men den som väntar på nått gott..... ;)

2012-12-09 @ 19:32:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0