2/12 Första advent

Nu var det längesedan jag bloggade... Förlåt för det. Men man har perioder när allting blir väldigt mycket och man helt enkelt inte har tid att tänka på att sätta sig vid datorn och skriva ett inlägg.

Iallafall så har jag haft mycket att göra! En liten resumé? - Stockholm och Swedish House Mafia+massa fest och träffa vänner. Alltid lika uppbokad i Stockholm! Fika med en, middag med nästa, ett glas vin med den tredje.. ja kan ju försöka få plats med alla på en helg, men det är totalt omöjligt! :)
Sen har kollektionsarbetet börjat. All design, mönsterkonstruktion, skisser, sömnad osv. Det tar himla lång tid när man ska göra allting själv och det måste bli perfekt. Denna veckan har jag spenderat ungefär kl 10-23 varje dag i skolan.... I lördags blev det lite färre timmar, men fortfarande där! Och idag, söndag så tillät jag mig själv lite ledighet där jag fick in tvättning, städning, handling och träning! För det är saker man också behöver göra...

Men jag är glad över att det går framåt med kollektionen, och att jag får hålla på med någonting jag verkligen tycker är roligt att göra :)

Delar med mig av lite bilder från min Instagram den senaste tiden. Dem första kommer från helgen i Stockholm och Swedish House Mafia, och de i slutet är mina sena kvällar hem från skolan med snö och kyla!
Hoppas att alla ni mår bra  











PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0