16/12 Söndagsångesten is back

Och där! kom den efterlängtade söndagsångesten tillbaka i vanlig ordning. Eller kanske borde säga söndagsstressen? Har inte så himla mycket tid kvar, men känns som jag har massor kvar att göra.. Igår var nog den SÄMSTA dagen för mig, guuud vad seg jag var och jag fortsatte sy en klänning, men innan jag gick hem så blev jag så arg och nu har jag totalt skitit i den klänningen och får göra något annat istället. Haha! Här går temperamentet upp och ner konstant när allt annat inte är i vanlig ordning. Ovanpå allt detta kan man säga att jag har fått världens trevligaste(not) dunderförkylning och halsont.

NU får jag ta tag i detta igen känner jag. Dricka någon kopp te och bege mig mot skolan för att försöka komma på bättre humör och lösa alla problem som kom upp igår på egen hand. 


PUSS!


Kommentarer
Pappa Peo

Hej vännen! Ge inte upp. Dela upp helheten i mindre bitar och gör klart del för del så kommer det att lösa sig:)
Upp med humöret igen!!!
Kramar från mamma o pappa

2012-12-16 @ 12:08:16
Löjtnant

Fin är du i alla fall

2012-12-16 @ 12:53:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0