Skolan


Har inte hunnit ta någon bild på vad jag har på mig idag, men letade i arkivet här på bloggen, så hittade jag klänningen jag har på mig nu.
Jag har sytt den själv och idag har jag svarta strumpbyxor, beige lång kofta, vita converse, svart skinnjacka och halsduk till!

Nu sitter jag i skolan, skulle ha börjat tio över 8 men när jag har suttit på bussen i 40 minuter för att komma hit så är lektionen inställd. Jag som alltid kollar om någon lektion är inställd kvällen innan, - vilket jag gjorde igårkväll också. Men nejdå min spansklärare är sjukt seg på att anmäla sin frånvaro.

Så nu sitter jag i datatorget istället och skriver på mitt arbete om Judendom - vilket går sådär. Man kan väl hoppas att jag hinner en liten bit iallafall, börjar ju inte nästa lektion förrän klockan 11 igen.

PUSS,



Kommentarer
sara

svar: tack! mörkrött är jättesnyggt. speciellt på hösten och vintern. ska använda det flitigt nu. :)

2010-10-12 @ 10:33:05
URL: http://smuls.blogg.se/
Anonym

vill du vara med i veckans blogg?

isf anmäl dig i inlägget "veckans blogg <3"

hoppas du vill vara med.. veckans blogg startas på torsdag.. HOPPAS DU VILL VARA MED..!!! <333

2010-10-12 @ 10:41:18
URL: http://fotoblixtt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0