Nationella avklarat



bild ifrån Berlin
Kim, jag, Lidia

Nu är man äntligen klar med nationella i engelska, uppsatsskrivning. Dock så var det ändå hyffsat lätt men då är jag inte världens bästa på engelska heller, speciellt inte när man ska skriva formellt. Så nu sitter jag här och letar fakta om kvinnors situation i Sverige från ungefär 1000-talet och fram till idag. Individuell redovisning på måndag, och den ska vara LÅNG..

Igår var det fruktansvärt soligt ute och det blev en lång och otroligt god lunch på Jensens med ett par vänner. Jag lägger upp bilder på det när jag kommer hem :). Idag är det däremot värre, det skulle vara varmt, men det är det tyvärr inte.

Nu är jag jättesugen på att bara sticka iväg till Prag. Det är ändå mindre än 2 veckor kvar nu, och trots att jag har hundra prov innan och hundra prov efter så kan jag inte sluta tänka på att vi kommer ha SJUKT roligt i Prag. Har börjat planera budget och så också, så det känns som det är mycket närmre!



Kommentarer
Veronica Berggren

sv: taack:D plugga o träna ! sj?

2010-04-29 @ 16:14:00
URL: http://veronicaberggren.se
elin

Hej, nu öppnar jag min blogg igen med nya bilder mera kläder och billigare priser. Besök gärna min blogg, tack.

2010-05-11 @ 23:03:35
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0