Måndag 23 mars 09


tjaaaaaaa.

i torsdags fick jag ont i hjärtat när jag tränade? väldigt konstigt. Körtlarna i halsen hade även svullnat upp redan på morgonen när jag vaknade, och sen var jag väl lite småförkyld. När jag kom hem började jag sedan frysa ganska mycket och det visade sig att jag hade feber. Låg sedan med feber hela natten, runt 39 grader. inte nice..
fredagsmorse när jag vaknade hade jag ingen feber, så jag tänkte att jag kunde åka till skolan ändå, eftersom jag bara hade en lektion i 40 minuter. Efter skolan åkte jag till Entré, det nya köpcentrumet på värnhem. riktigt fint var det, tyvärr masssor med folk, men det var en hel del bra butiker och fikaställen (:. Stack hem och spenderade en mysig kväll med wille, pizza + film.
På lördagkvällen stack man på fest i Höllviken hos Andreas i ett båthus precis vid stranden, som tyvärr var väldigt kallt. Det löste vi genom att sätta på bastun.. haha! Åkte hem till malmö igen, och sov hos wille.
Dans klockan 3 på söndagar som vanligt, lite drygt när man går och lägger sig sent varje lördagkväll.. menmen, det gick bra ändå. Blir uppvisning i Maj antagligen.

Nu ska jag gå och sy in mina byxor som är alldeles för stora!

Dagens låt: Akon - Beautiful http://www.youtube.com/watch?v=Tv5qwsMhATw


tjingeling!


  saknar dock att jag inte hinner träna så mycket som jag egentligen hade velat.
  finns mycket som kommer ivägen nu känns det som..
bilden tagen från en match när vi mötte Gärsnäs. jag i blått.


Kommentarer
johahn:D

2009-03-26 @ 09:12:58
johan..^^

bara älskar hur taggad linjedommaren verkar vara:D haha;)<3

2009-03-26 @ 09:14:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0