Söndag

I torsdags var jag på Sommarchansen i Pildammsparken med mamma och hennes arbetskamrat, dvs. en talangjakt för ungdomar. Och det var kul ända tills det började regna... I fredags såg jag Harry Potter filmen på bio. och ja.. jag blev VÄLDIGT besviken. Det var verkligen INTE värt 110 kr, och dessutom så var den tråkig och det hände inte så mycket. Som folk säger: "bara en uppladdning inför nästa film." och därmed en ganska onödig film.
Igår, lördags, tog jag, Kimsan och Emma tåget till Helsingborg där det var festival. Det var sjukt mysigt att gå där, härligt med Langos och massa bra musik! Vi hann se Melody Club, sen något Popcornband?, och typ halva Svenska Akademin för tyvärr började det ÖSREGNA. och hur kul är det då? Så vi stack till centralen och tog första bästa tåg hem, och det var nog fler än vi som tänkte så... Folk trängdes somfan in på tåget, men självklart så är vi grymma och tar första bästa fyra-säten ;). Folk stod upp i gångarna och så kommer det någon full kille fram och sätter sig vid oss, börjar svamla något om vad vi heter och så men han glömmer det snabbt igen. Tills han kom underfund med att han var på fel tåg. hahahaha säger jag bara. Han skriker somfan över hela tåget efter sin kompis om att dom var på fel tåg. Så kommer hans kompis ut från toan, och sätter sig i hans knä. Så börjar dom sjunga ''Hundog''. Och fyfan vad chockade vi blev - JÄVLAR vad dom sjöng bra! Helt sinnes. Tanter i 50-års åldern började hänga på, och vi kunde verkligen inte hålla oss från skratt...

Senare idag ska jag träffa min älskling, och sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Jobb imorgon iallafall - bara två veckor kvar! :D





kramar från











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0