Onsdag 25 Februari 09



Hallå allesammans! (:

Inatt sov jag ca 4-5 timmar, inte bra. Sitter uppe och känner ångest över allt skolarbete vi har, men tyvärr kan man inte göra så mycket åt det mer än att försöka sitt bästa.
I skolan stog jag i 2 timmar och gjorde en Power Point-presentation till vår engelskredovisning som skulle varit på torsdag. Vi har ingen tid kvar att öva tillsammans, så vi har flyttat redovisningen till måndag istället, vilket känns myyycket bättre! Fast det ska ju alltid komma saker i vägen, så när jag gick upp till datatorget efter skolan för att fixa det sista på presentationen, så finns det ju såklart inte där. Puts väck!
Så imorgon ska jag till skolan tidigare för att kolla om jag har råkat spara den fel på datan.. :/ annars är vi körda.
Förövrigt ska jag läsa 7 kapitel i en tråkig spanskbok nu.
Historia-inlämning på fredag som jag MÅSTE börja på.


Förresten så ringde Adam i Next 3 mig idag och sa att han äntligen var framme i Malmö! Han sa också att dem skulle spela på Stortorget ikväll, men såklart kan ju inte jag komma =(. Annars är det Melodifestivalen som gäller för dom på lördag, och Tingvalla gymnasiedisco på fredag!

Adam ja.. Han träffade jag sommaren 2005 när jag var i Danmark på Dana cup med mitt lag. Jag minns att jag var lite kär i honom, hahaha. Han spelade i IFK Norrköping och var målvakt, och hade fått en hjärnskakning när jag pratade med honom första gången. Vi satt verkligen och smygkollade på varandra hela tiden under luncherna. Vi bytade vi msn:er och sen dess har vi hållt kontakten, och nu är det snart 4 år sedan vi träffades. Hoppas verkligen vi hinner träffas innan han åker hem igen efter melodifestivalen, annars får väl jag åka upp till Norrköping i sommar, någon som hänger med? :D


Och nu längtar jag, som alla andra, på studiebidraget och till VÅREN!

TJINGELING!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0