21/12


Idag har jag varit hemma hela dagen, tagit det lugnt, packat in de sista paketen och så. Mina utslag har blivit lite värre, kliar mer och gör nästan lite ont nu. Har dock tagit aloe vera på nästan hela tiden.. Hoppas det är bättre imorgonbitti iallafall! Jag var också och tränade vid halv 9 tiden, ganska sent men..

Imorgon ska jag till min älskling. Kommer sakna han nu för han ska ju till Frankrike och fira jul. :(
Men nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon!

Natti ♥



en sofie i snön!


Kommentarer
Anonym

din blogg är cpjobbig att kolla när den är genomskinlig

2009-12-22 @ 00:07:30
Lisa

du har du testat kortisonsalva mot utslagen? det finns att köpa receptfritt på apoteket och då är den inte så stark. Det borde hjälpa det gjorde det i alla fall när jag fick allergisk reaktion. Hoppas det försvinner =)

2009-12-22 @ 10:14:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0