6/3 Goodbye Nightmares?

Åh, sömnen tar kål på mig. Vad ska man göra för att inte få mardrömmar, seriöst? Behöver typ allvarlig hjälp snart alltså...

Imorse hade jag möte i skolan vid 9, inga problem att vara i tid eftersom jag ändå legat vaken sen halv 5 imorse och inte kunnat somna om. Tråkiga mardrömmar igen :(. Stack till gymmet och tränade någon timme så jag var väl hemma kring lunchtid, lagade lite mat och sen var det bara att lägga sig i sängen. Råkade ta en powernap fram till kl 5.. oops. Hur ska man lösa detta nu liksom? Jag lär ju vända på dygnet såhär! Hjäääälp hehe.

Nu ska jag sätta mig och arbeta lite, har ganska mycket skisser att få klart tills imorgon. Undra vad det blir..

Iallafall såhär såg jag ut förra veckan.
Stövlar - Hunter, Jeans - H&M, Topp - H&M, Skinnjacka - Zara, Väska - Mulberry


PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0