26/1 Mysislördag

Började sy en väska idag i ett blått tyg, samma som jag tidigare gjort en kuvertväska i. Men tyvärr hade jag hela min syväska med alla tillbehör i skolan, så jag har väl kommit halvvägs och så får jag hoppas att jag fortsätter en annan dag. Tyvärr också lite problemet för mig... att jag alltid lägger av massa projekt halvvägs ofärdiga. Jag vill gärna att saker ska gå så fort som möjligt och om det då tar väldigt lång tid så antingen tröttnar jag och bara lägger det till sidan. Oftast så blir det att det ligger i en låda hur länge som helst och att jag aldrig tar upp och gör klart det.. haha jag vet inte hur många sådana projekt jag har. Men från och med nu ska jag försöka göra klart alla projekt jag påbörjar och även om jag lägger ifrån mig det så ska det slutföras inom snar framtid! ;)

Denna dagen har varit sjukt skön, bara tagit det lugnt hihi! Skulle träna, men tänkte att det nog inte är så bra om jag inte är helt frisk ännu så jag får väl vänta tills förkylningen försvinner helt också. Annars så åt jag världens godaste frukost imorse och nu så har jag ätit grönsaker med dip, lite senare ikväll så ska jag laga tacos. Vilken superlördag, MUMS! 
Men innan dess - dags för ansiktsmask, sätta in hårinpackning och göra rent naglarna från nagellack samtidigt som jag ska leta upp kvällens film!


Hoppas ni också får en härlig lördag :)
PUSS!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0