5/2 Time flies

Redan februari. Nu går tiden fort.. Kan inte förstå att jag har bott här i Umeå över halva tiden, och nu är det inte så långt kvar tills jag flyttar tillbaka till Malmö. Det känns faktiskt helt underbart. Förstod verkligen inte hur mycket jag gillade Malmö förrän nu när jag inte bor där!

Idag har jag läst X antal vänners bloggar och insett hur mycket jag saknar dem, åh mina bruuudar! Hur ska alla hjärtans dag spenderas utan er?! Jo, här kommer jag sitta i mitt rum och kolla på the notebook och kränga för mycket gottis.. Dessutom så himla tråkigt att jag kommer missa en viss person totalt som flyttar från Sverige.. Senaste gången jag träffade henne var ju i julas, och vem vet när vi ses nästa gång? Har iallafall en anledning att åka till New York från och med i vår :) hihi! 

Nu har jag precis avslutat ett 2-timmar långt telefonsamtal med min fina smurf-kompis Anna! Det bästa med henne är att även fast vi inte pratar på massa månader så är vi lika ivriga när vi pratar om allt mellan himmel och jord, och allt är precis som vanligt igen. Min Stockholms-smurf, den 1a mars kommer jag och tramsar lite med dig i huvudstaden!

Lite Instagram-bilder såhär till mina läsare. Jag är sämst på att ta nya bilder med min digitalkamera, och mobilen följer ju med överallt. Så Forsbergsofies heter jag där!
 
Såhär mysig helg hade jag med massa nagellack, värmeljus, böcker, ansiktsmask och inpackningar!

PUSS! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0