12/2 Jag är en riiiiktig....

wait for it- ........optimist. 
Men ja, ni som känner mig vet väl det redan. Haha finns inte en enda inlämning jag har börjat med i god tid. Inte en enda bok jag har börjat läsa i god tid. ALLT som har deadline skjuter jag fram. hm... är det en bra egenskap? Nja, skulle väl inte tro det. Men går det att bota? hm.. skulle väl inte tro det heller. Eller jo, kanske om jag får göra något RIKTIGT roligt. Hade jag haft deadlines på att läsa Elle-tidningar så lovar jag att det hade gått undan! Men alltså, filosofiska utredande böcker kring den kreativa processen är väl inte det man prioriterar när man till exempel kan göra så hiiiimla mycket roligare saker? Som att städa tillexempel?! För det är exakt sådant jag får gjort när jag sparar det tråkigaste till sist. HAHA! När jag väl inte har nååågonting alls kvar att göra. Ja, typ sådär 1 timme innan deadline - så börjar jag skriva på exempelvis uppsatsen. Lagom tidigt typ. Men ja, hade nog ett litet flyt idag. Tog ju 58 minuter att kladda ner tre sidor fyllda med ord(förhoppningsvis är något läsbart). Så inlämning 2 minuter innan deadline, det är bra det.

SNAP, säger jag till optimismen i mig. Där fick jag dig allt!


Tänkte hälsa på mitt alvöra jag av någon anledning ofta får på bilder. Hejhej....... godnatt haha.

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0