9/9

Nu har jag bott här i en vecka och jag börjar äntligen komma till rätta med allt! Häromdagen fick jag 2 stora flyttlådor hitskickade från föräldrarna i Malmö som var fyllda med nödvändiga saker! Fick en massa matlådor, fryspåsar, påsklämmor, strykjärn, vinterjacka, symaskin, och lite mer kläder och skor jag behöver. Så äntligen kunde jag använda symaskinen och börja mina små projekt jag behöver göra!

I fredags hade vi presentation och visade upp det vi hade gjort hela veckan i skolan, på kvällen tog jag det bara lugnt och lagade god mat hemma. Igår var jag i stan på dagen och på kvällen mötte jag upp några tjejer från klassen på förfest innan vi drog ut! Ställena stänger kl 2 här btw!!! Helt sjukt tidigt när man är van vid Etages kl 5 i Malmö.... Men man är ju hemma mycket tidigare haha så det är väl lite positivt ändå. Nu har jag precis gått upp och ätit lite god frukost. Tänkte kanske dra ut på en joggingtur senare, det är trots allt jättefint väder! Hade behövt städa och handla lite också, men det kan jag nog skjuta fram lite.... hihi! Här är lite bilder från de närmsta dagarna!


Såhär såg jag ut igårkväll.
Topp: Bikbok, Jeans: Serious Sally, Skor: Jeffrey Campbell


Fyndade 10-kronors smycken till mitt lilla projekt!


Sydde in och sydde upp mina svarta jeans så att dem numera sitter helt perfekt!


Mina skisser på visningen i fredags på skolan!


PUSS!





Kommentarer
Mamma

Hej superfina skisser! Ny vit topp eller? Då är jag värre än dig nu då...var hemma halv fyra i lördagsmorse.....puss Mammsen!

2012-09-09 @ 19:05:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0