29/9 You must do the things you think you cannot do

Trött tjej på en lördagmorgon. Igår blev en väldigt lång dag för mig, först skola i 6 timmar, och direkt därifrån för att jobba allra första gången på restaurangen i 7 timmar. Det var löningsfredag, fullbokad restaurang och kö långt utanför redan vid 5. Problemet är väl att jag aldrig hade varit där tidigare och det var 500 bordsnummer... hahaha lucky me när jag skulle bära ut mat till borden liksom! ;) Men det gick väl helt okej och jag ska jobba ikväll också. Kommer vara så trött och somna supertidigt idag också. Det var ju trots allt över 1 månad sen jag jobbade sist..
Längtar till på måndag, vi ska äntligen börja med idéarbetet till vår designuppgift nr 2, wiiiiiiie :)

















PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0