2/9 flyttdags

Godmorgon!

Efter första natten ensam i Umeå så var jag faktiskt förvånad hur svårt det var att somna.. Allting knakar och låter lite extra mycket när man bor ensam, och speciellt när man inte är van vid det.

Idag har jag ganska mycket att fixa. Det blir en flytt till där jag ska bo hela året här i Umeå. Eftersom boendet som var planerat sedan i April blev inställt 20 h innan mitt flyg gick (ja en riktigt tråkig historia) så var det svårt att hitta något nytt. Men som tur var så har jag bott tillfälligt i min mammas kusins lägenhet dessa dagarna för hon varit bortrest. Och idag blir det flytt till mitt egna ställe som jag var och kollade på igår! Verkligen jättemysigt! Det är som en lägenhet i källaren på en villa. Så det bor ett par i villan och jag hyr källaren. Gemensam ingång men direkt innanför dörren så har jag en egen dörr till vänster och de har en dörr rakt fram till deras hus. Kommer nog upp lite bilder när jag gjort mig lite hemmastadd! Men det är iallafall ett stort sovrum med säng, skrivbord, garderob, tv, fåtölj. Ett kök med kyl/frys, mikro, spis, ugn, tvättmaskin. Sen hall, badrum, duschrum, bastu. Ja underbart alltså! :) hihi!

Pusssss!❤

/ Sofie Forsberg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0