20/9 Torsdag

Finfin torsdag som började med en arbetsintervju kl 10 på en restaurang/nattklubb här i Umeå. Det är en kvälls- och helganställning så jag kan tjäna lite extra nu under tiden jag studerar! :) Jag tyckte iallafall det gick superbra och dem ringde mig precis och sa att dem vill att jag provjobbar nästa helg, wiiiiieee!

Direkt efter intervjun tog jag mig vidare till ett område i utkanten av Umeå där bla Myrorna och Röda Korset låg. Fick mig en jättelång promenad genom skogen för jag hoppade av på fel hållplats hahaha. Men mötte upp Ronja och sen blev det shopping på Myrorna och H&M för min del. Betalade totalt 600 kr på Myrorna och fick en kavaj, en klänning, ett par jeans och en kuvertväska - eeh bra pris japp! ;) 














PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0