19/9 Onsdag

Igår hade jag och Ronja en trevlig kväll tillsammans! Vi stack till Corona som är en nattklubb på studentområdet, det var väl sådär.. Ganska mycket folk för att vara en tisdag, men vi hann aldrig börja dricka vinet så det blev en totalt nykter utgång där vi träffade många konstiga/skumma/roliga typer.. Haha allt är så himla mycket roligare när man inte dricker ändå! Fast vi har nog en sjuk humor som ingen annan kan förstå sig på.... Tur jag hitta någon här i skogarna som jag kan skratta med! ;)

Det blev inte så jättemycket sömn inatt eftersom vi var ute igår och började tidigt i skolan imorse. Men lätt värt det! Idag fortsatte vi med våra såkallade toile. Det är en grundmall man gör som ska vara helt perfekt sydd på just mig då i detta fallet. Så mönstret ändrar jag hela tiden tills jag får exakta mått överallt, sen är det bara att spara detta mönstret i starkare papper så man kan använda detta som grundmall när man sedan ska börja rita egna mönster från grunden till exempelvis till min kollektion senare i kursen.

Imorgon har vi självstudier och jag satt kvar i skolan lite senare idag och gjorde klart det sista så jag inte behöver åka dit imorgon. För jag ska på arbetsintervju på förmiddagen och sedan blir det nog en tur och kolla second hand-utbudet här i Umeå! Vi får väl se om jag kan hitta något intressant! :)













PUSS!
 


Kommentarer
Mamma

Riktigt fräck bild den sista.....

2012-09-20 @ 19:30:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0