12/9 Fixardagen

Idag kunde jag få sova ut rejält, superskönt! Vi har nämligen självstudier hela dagen idag.. Måste läsa ut en bok som vi ska ha seminarium om på fredag, och så har jag ganska mycket kvar att fixa på min blus som också ska lämnas in på fredag! Så igår fick jag äntligen tag i boken vi ska ha läst till fredag, men får bara försöka vara sjukt effektiv och hinna läsa ut den på 3 dagar! haha.. Jag gick hem ganska tidigt från skolan för att det nog var lite skönare att sy blusen hemma.. Jag lagade supergod middag, värsta husmanskosten med potatis, biffar och brunsås. Ibland känns det lite som om jag är en hemmafru, det enda jag gör är lagar mat, städar, tvättar, pluggar.. Men det är väl så det ser ut att bo själv? Haha! Jag har inte riktigt vant mig än, men tycker iallafall det är grymt skönt att jag faktiskt inte är HELT ensam utan att jag bor i en villa så man kan få hjälp med lite saker fort och så :)

Idag har jag fortsatt sy ganska mycket, nu är det bara knäppningen där bak, ärmarna och fållen kvar. Kanske tänkte skjuta fram det till imorgon om jag inte orkar göra klart det ikväll. För nu ska jag in i duschen och fixa mig innan jag åker iväg till stan och fixar mina naglar. Sen blir det kanske en runda på H&M om det inte är försent! :)
Lite bilder från dagarna:






Klipper ut mönster!







Ååh, det börjar bli höst ute!



PUSS!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0