25/10 Torsdag

Imorgon är det fredag, äntligeeeen! Ska bli skönt att få skolarbetet ur huvudet lite i helgen.. Håller som sagt på med ett grupparbete nu inom hållbar utveckling och vi har fått temat Makt. Vi ska alltså sy en kavaj till Gustav Fridolin som är språkrör för Miljöpartiet.. Kommer bli grymt intressant när vi är klara eftersom vi är en grupp där 90% inte har sytt herrkläder tidigare. Men det är ju därför vi är här - så tyckte bara det skulle bli kul att lära sig sy ett herrplagg, även om jag nog inte kommer göra det så mycket framöver. Igår hade vi en del idéarbete och använde oss av gamla omoderna klädesplagg som vi vände upp och ner på dockor, klippte upp och placerade ut och in, i olika vinklar osv. Det var väl inte det roligaste jag har gjort men fick ju fram lite konstiga plagg! Nu är det dags för mig att laga lite middag, jag är ju superhungrig efter en lång dag i skolan.

Tänkte också berätta att hotellet till helgen 23-25 november i Stockholm är äntligen bokat, wiiiiiieee bara en månad kvar nu! :) 


PUSS!


Kommentarer
cammie

fina bilder =)

2012-10-25 @ 22:26:06
URL: http://camilia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0