20/10 Umeå Fashion Week dag 5-6

Igår var jag inte alls på fashion week, utan åkte direkt hem till Ronja på förmiddagen för att plugga... Men det blev tyvärr inget pluggande haha, utan jag lekte snarare lite frisör. Tog ut massa hårförlängning och lim ur hennes hår som satt fast och sen blev det dags för både slingning och klippning! Jag tyckte iallafall att det var jätteroligt att äntligen få leva ut mina frisördrömmar och Ronja blev nog nöjd ;) På kvällen tog jag bara det lugnt hemma med lite filmmys! 

Idag var nästsista dagen på fashion week och den var fullspäckad med modeparader, modevisningar och massa evenemang överallt på stan. Och stan var typ full av människor, sjukt drygt med så mycket folk! Men det blev en lunch med Ronja och hennes pojkvän när vi hade sett på massa modevisningar och gått i affärer. Jag kom hem med lite ansiksmaskar, hårinpackning och värmeskydd för håret. Nu sitter jag här och har bäddat ner mig i sängen med en filt, massa avsnitt av gossip girl och varm choklad! Myslördag framför mig :)

Och såhär såg jag ut idag!




PUSS!


Kommentarer
Alexandra

För mig ser det inte konstigt ut. Bakgrunden där texten står är svart och sen är det en bakgrund som är svart med stjärnor... Och ja texten är till höger, vilket jag vill att den ska vara för jag vill inte ha den som alla andra eller i mitten.
För mina vänner ser den inte heller konstig ut.. så vet inte varför det ser konstigt ut för dig.

2012-10-20 @ 23:12:33
URL: http://tikkatini.se
Emelie

Jätte snyggt!:)

2012-10-22 @ 00:26:17
URL: http://emeliied.devote.se
Jasmine Lundvall

så fint!

2012-10-24 @ 21:55:05
URL: http://jxsmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0