19/10 Umeå Fashion Week dag 4 (18/10)

Igår var fjärde dagen på Umeå Fashion Week och hade väl egentligen bara bokat in två saker idag. Så det blev en liten skön sovmorgon innan jag stack in till stan på eftermiddagen. Första stoppet blev Röda Korsets butik, jag hade bokat en vit pälsmössa som jag såg på visningen häromdagen så var tvungen att gå dit, prova den och isåfall köpa den om den satt bra - vilket den gjorde! Dock hittade jag massa andra pälsmössor också.. så fick faktiskt bli två.. en mörkbrun också, kunde ju inte välja färg så fick bli båda!

Efter det så gick jag i stan lite med Ronja innan det var dags för mig att gå på Filippa Ks modevisning. Det var jag och massa kvinnor i alltfrån 40-60 år. hahaha det blev inte bättre när dem serverade massa god mat med rödvin till, jag kände mig som en gammal tant som dricker rödvin ensam en torsdag liksom. Men sjukt kul, det var en upplevelse det med! Visningen var väldigt fin, modellerna hade grymt snygga enkla frisyrer och kläderna talar ju för sig själva, enkla plagg i bra kvalité. Fick en goodiebag med lite smått och gott i, och efter visningen så berättade dem att alla skulle känna under sina stolar, för det fanns en lycklig som hade ett presentkort under. OCH GISSA OM DET VAR JAG? Haha lycklig tjej gick in i butiken och köpte mig en supersnygg svart silkesblus med öppen rygg!

Här är lite bilder från visningen:









PUSS!




Kommentarer
Åsa Lindskog

Vilken tur du har. :) kul. Det behöver en fattig student. I morgon flyttar Sara och Björn. Kram

2012-10-19 @ 23:01:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0