18/10 Umeå Fashion Week dag 2(16/10)

Totalt lugn dag som började med att sitta hos nageltjejen någon timme och få naglarna fixade! Skönt att man inte har så mycket skola just denna veckan faktiskt så man kan andas ut lite. Åkte till skolan för att luncha och lämna in min klänning så dem kunde transportera allt till vår utställning under morgondagen. Senare åkte jag hem igen innan jag gjorde mig redo för en modevisning jag skulle gå på. Det var Kii's modevisning, en butik här i Umeå som har kläder från Acne, Hope, Cheap Monday, Hunter, Vila, och massa mer! Det var iallafall väldigt trevligt, trots att jag var en liten ensam själ som vandrade runt bland alla människor som inte hade kommit ensamma...... Haha! Men jag hade kul ändå, fick mig en goodiebag med schampoo, balsam, ett armband från Pieces och ett iPhone-skal. Sen var det kvällsöppet i butiken och det bjöds på mat och dryck! Nice kan jag säga, fattig student gillar :).

Här är lite bilder från kvällen! Dock är det sjukt tråkigt att det inte blir så bra bilder när folk rör sig och man inte kan använda blixt. Men trots detta tog jag med de bästa bilderna så ni får se!









avslutade med en liten bild på mina nya naglar jag gjorde på morgonen! Äntligen lite förändring från vanlig fransk manikyr, det här blev förvånansvärt snyggt! :)

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0