14/11 Första klänningen bestämd!

Kan börja med att säga att idag har jag inte ens sett dagsljus.... Gick upp och lagade mig en god frukost vid 10, sen satte jag mig direkt vid skrivbordet och började arbeta. Här har jag suttit fram tills nu när jag reste mig för att laga middag - först drar jag upp mina rullgardiner och ser att det är beckmörkt ute... haha typiskt liksom! Iallafall så ska jag iväg på ett polefitness-pass om en timme och sen åker jag nog vidare till gymmet och kör ett pass där också, lika bra när man väl är igång med träningen! :)

Här är första klänningen ritad till min kollektion, det kändes bra när det började släppa lite efter ett tag och inspirationen flödar. Jag ritar massor med kläder och sen får jag sortera bort och börja om igen tills jag verkligen känner att jag hittat något intressant och spännande. Dags att tänka på både materialval och räkna ut hur mycket tyg jag behöver sen så jag kan köpa på mig en del i Stockholm! 

Imorgon får jag min telefon förresten, och smart som jag är så kunde jag inte låta bli att köpa två Marc Jacobs-skal också... Det jag fick av mina tjejkompisar försvann ju när mobilen försvann för någon månad sen. Så nu ska jag banne mig ha två nya liksom! ;)


Såhär stökigt är mitt skrivbord idag. Total inspiration som jag gjort överallt!


Gjorde en dunderfrukost med gröt+hallon, macka med skinka, apelsinjuice och te! 

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0