Dags för avresa

Den här bloggen kommer fungera lite som resedagbok! Så ofta jag kan, har tid och orkar ska jag uppdatera här om vad vi gör, har gjort och gör just då.

Nu har jag packat helt klart. Det är nämligen snart dags för att köra över bron till Köpenhamn och sätta sig på planet som mellanlandar i Istanbul, Jakarta och till sist framme på Bali! Planet lämnar Köpenhamn 18:05, vi är i Istanbul vid 22:15. Därefter avgår nästa vid 00:40 och är framme 18:20 i Indonesien, kort väntan innan nästa går 20.55 och framme på Bali är vi den 2 maj kl 23.40. ÅH, längtan alltså! Hoppas flygresan går bra... är ju som sagt ganska flygrädd, men om inget hindrade mig att flyga till Sydafrika (med sjukt mycket turbulens) så kan väl inte detta heller vara så farligt?









PUSS & KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0