Drömmar är möjligheter 21/7

Nu känns det som tiden flyger iväg! Jag har slutat på mitt dagjobb där jag hade 20-30 h/veckan och har nu 2 st jobb kvar. Nattjobb varje måndag, onsdag, lördag och söndag samt mitt smurfjobb som jag har lite då och då under helgerna. Det blir mycket mer ledig tid, och jag gillar det! :) 

Jag åker till Stockholm på torsdag för att umgås med vänner, och åååh vad jag älskar den staden. Längtar tills jag kommer dit! Har även börjat tänka om angående min framtid.. Vi får se vad som erbjuds, men tror inte jag lär hamna i staden jag växte upp i iallafall.. :) hihi, drömmar är möjligheter!

Jag & Jennie Karlsson på Girls night med Sofie Fahrman på Pepes Bodega, Båstad.


love 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0