18/7 Dags för en nytt kapitel.

Nu är det äntligen gjort och jag har fått beskedet! Det blir en flytt till Umeå för min del i september. Dags att söka jobb, hitta boende och äntligen börja plugga kläder&design. Jag är överlycklig och tror att detta året kommer bli något av det bästa valet jag har gjort.

Malmö är alltid ett ställe jag vill komma bort från.. Samma människor, samma ställen, samma sak liksom. Sen att tanken har varit utomlands, att jag vill bort från Sverige är ju sin sak. Men att hamna i Umeå... hm, hur gick det till där liksom?! Men det är en början iallafall! Tror att om jag verkligen vill så ska jag kämpa mig utomlands efteråt. Man har ju sina planer..... :)



LOVE 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0