14/12 Fredagsmys

"Äntligen fredag!" - Så tänker säkert alla.. För mig är det bara en dag närmre deadline av min kollektion. Så inget fredagsmys här inte. Tog en sovmorgon idag eftersom jag är en liten nattmänniska. Så därför jobbar jag ju hellre väldigt sent på kvällarna i skolan och då blir sömnen lite lidande om man ska upp tidigt igen. Så nu, kring 12-snåret ska jag bege mig mot skolan för att fortsätta med mitt skapande. Jag satt och broderade pärlor heeeeela dagen igår, dvs typ 10-12 timmar, så inatt var olika pärlor det enda jag kunde drömma om. Haha!

Men nu har jag gjort upp en plan på hur mycket jag har kvar att göra, och hur lång tid allting kommer att ta. Då är ALLT småfix inkluderat på plaggen, såsom små sömmar som måste göras, pressning, strykning, fållar osv. Så att jag kan ha så många plagg som möjligt komplett färdiga innan jag åker hem till skåne. 

Något som jag även har börjat tänka på är modeller och musik på visningen.. Båda delarna är VÄLDIGT viktiga för mig. Vill att allting ska stämma med stylingen, sminket, skorna, feelingen man får av musik i samband med plaggen och modellerna. Det måste bli precis som jag vill ha det, haha! Nu låter jag väldigt dominant men det är så jag har en tanke att man måste vara i denna branschen, totalt bossig!

NI får jättegärna komma med förslag på musik som hade funkat?!


Och så ännu en sommarbild på mig.. Märks det att vi har haft snö typ en månad här i Umeå nu? och det blir bara meeeeer. Måste liksom kompensera upp det hihi. Midsommarhelgen, ett underbart minne med världens goaste vänner ♥.

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0